Majowy numer „Świata Kobiety” wsparty kampanią
Majowy numeru miesięcznika „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się 6 kwietnia br. w pięciu mutacjach i wspiera go kampania reklamowa.
Wydanie można kupić bez dodatku, z torbą, z komediami romantycznymi na płytach DVD, szalikiem oraz z płytą CD Piotra Rubika „Santo Subito”. Łączny nakład numeru to 595 tys. egz.
Kampania wspierająca numer obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7), radio RMF FM oraz tytuły prasowe Wydawnictwa Bauer. Kreacje przygotowała agencja Happy Hours, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Świata Kobiety” w 2009 roku wyniosła 431 874 egz.
Dołącz do dyskusji: Majowy numer „Świata Kobiety” wsparty kampanią