SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maja Hyży ambasadorką marki dla mam Neno

Piosenkarka Maja Hyży została twarzą polskiej marki Neno, oferującej produkty elektroniczne wspierające naturalną laktację m.in. bezprzewodowe laktatory, produkty medyczne dla niemowląt, butelki i wiele innych akcesoriów, poprawiających komfort mam i dzieci.

Neno to polski brand, którego właścicielem jest firma KGK TRADE, znana m.in. od wielu lat w świecie automotive, jako produkty Xblitz.

- Podjęcie współpracy z panią Mają Hyży jest dla nas naturalną kontynuacją misji marki Neno i otwarciem linii Premium. Pani Maja jest młodą Mamą, pełną miłości i pasji, która pokazuje jak łączyć codzienną miłość i opiekę nad dziećmi z karierą zawodową. Wspólnie pokażemy innym Mamom, jak wspaniałe może być neno-rodzicielstwo - mówi Marcin Trojan, general director Neno Polska.

- Aktywnym Mamom czas ucieka tak szybko, że nie chcą spędzać go na rzeczach, w których może je zastąpić technologia. A Neno to technologia płynąca z miłości – mówi Maja Hyży, nowa ambasadorka Neno w Polsce. - Chcę podzielić się z Wami codziennością nowoczesnej i aktywnej mamy i pokazać, jak czerpać z tej codzienności wiele frajdy - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Maja Hyży ambasadorką marki dla mam Neno

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl