Magdalena Lubiniecka-Kowalska: z TVN Media do Polsat Media
Zmiany kadrowe w Polsat Media. Magdalena Lubiniecka-Kowalska, do tej pory związana z TVN Media, zastąpiła na stanowisku kierownika ds. planowania kampanii reklamowych online Katarzynę Zajączkowską, a Maciej Furnal przejął obowiązki Adama Pachli i będzie odpowiedzialny za obsługę kampanii online.
Magdalena Lubiniecka-Kowalska na stanowisku kierownika ds. planowania kampanii reklamowych online w Polsat Media zastąpiła Katarzynę Zajączkowską podczas jej nieobecności związanej z okresem macierzyństwa.
Lubiniecka-Kowalska ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży reklamowej. Pracowała m.in. w wydawnictwach G+J i Marquard Media, a przez ostatnie dwa lata była związana z TVN Media, gdzie zajmowała się projektami niestandardowymi.
Z kolei Maciej Furnal, który dotychczas zajmował stanowisko starszego specjalisty ds. planowania kampanii reklamowych w dziale telewizyjnym, przejął obowiązki Adama Pachli i będzie odpowiedzialny za obsługę kampanii online.
Lubiniecka-Kowalska i Furnal będą raportowali bezpośrednio do Kingi Kucharskiej, dyrektor działu mediów nietelewizyjnych w Polsat Media.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Lubiniecka-Kowalska: z TVN Media do Polsat Media