Nowy szef sprzedaży i obsługi klienta w IMM
Maciej Nuckowski został w styczniu dyrektorem działu sprzedaży i obsługi klienta. Ostatnio pracował w startupie ZeroQs.
Maciej Nuckowski będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne pracą tego zespołu. Z ramienia zarządu działem kieruje Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM nadzorujący pion sprzedaży i marketingu.
Maciej Nuckowski ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży, rozwoju i zarządzania biznesem. Do Grupy IMM przeszedł po ponad roku spędzonym w ZeroQs, startupie z obszaru handlu. Jako chief business development officer był odpowiedzialny za globalną ekspansję, rozwój biznesu i zbudowanie modelu subskrypcji SmartCart, mobilnej usługi samoobsługowej w sklepach.
Doświadczenie zawodowe zdobywał także w ALTIMI Software House, Squalio, Diebold Nixdorf, Xerox.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Instytut Monitorowania Mediów w 2023 roku wypracował 24,36 mln zł przychodów sprzedażowych. Rok do roku zmalały one o 19,4 proc. z 30,23 mln zł. Firma zanotowała spadek wpływów zarówno w Polsce (z 26,11 do 21,6 mln zł), jak i tych z zagranicy (z 4,12 do 2 ,75 mln zł).
Dołącz do dyskusji: Nowy szef sprzedaży i obsługi klienta w IMM