Łukasz Skawiński dyrektorem departamentu advertising product & platforms w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem maja Łukasz Skawiński obejmie stanowisko dyrektora departamentu advertising product & platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Martin Svarc, dotychczas prowadzący rozstaje się z firmą.
Łukasz Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 roku.
Na stanowisku dyrektora departamentu advertising product & platforms Skawiński wspólnie z zespołem będzie odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań reklamowych odpowiadających na potrzeby klientów oraz budowanie portfolio produktowego Ringier Axel Springer Polska - od idei, poprzez realizację, aż po wejście rozwiązań na rynek.
„Jestem przekonany, że objęcie przez Łukasza Skawińskiego pozycji lidera departamentu Advertising Product &Platforms pozwoli nam kreować najlepsze produkty reklamowe, skutecznie odpowiadające na potrzeby naszych Klientów” – mówi Jovan Protić, COO i członek zarządu Ringier Axel Springer Polska.
„Klienci doceniają partnerów, którzy dostarczają im rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby i wyzwania. Aby efektywnie realizować tak zdefiniowane cele, dobrze jest połączyć wiedzę płynącą z rynku z kreatywnością i ekspertyzą technologiczną. Łukasz Skawiński wspaniale łączy te elementy, dlatego bardzo cieszę się, że przyjął propozycję poprowadzenia zespołu Advertising Product &Platforms, jednocześnie pozostając odpowiedzialnym za dział sprzedaży programatycznej. Serdecznie gratuluję Łukaszowi nowej funkcji. Jestem przekonany, że nasi Klienci docenią korzyści płynące z tej synergii” – mówi Mariusz Wąsiński, CSO Ringier Axel Springer Polska.
Advertising Product &Platforms to cross-zespołowy departament, składający się z ekspertów i ekspertek w obszarze tworzenia produktów reklamowych oraz wybranych członków i członkiń działów Ad&Data, Business Intelligence, Komunikacji Marketingowej oraz Komunikacji Korporacyjnej.
Łukasz Skawiński dołączył do RASP w 2017 roku obejmując pozycję programmatic sales managera. W tym czasie stopniowo powiększał zakres swoich odpowiedzialności, aby w 2019 roku objąć stanowisko dyrektora Departamentu Programmatic w strukturach Biura Reklamy RASP. W przeciągu sześciu lat, współpracując blisko zarówno z zespołami sprzedażowymi, jak również zespołami produktowymi, rozwijał z sukcesami, wraz z zespołem, obszar sprzedaży programatycznej w RASP. Łukasz z branżą digital jest związany od ponad 15 lat. Od blisko 10 lat na polskim rynku rozwija i popularyzuje obszar programmatic. Tworzył pierwszą sieć reklamy programatycznej w firmie Adexon oraz rozwijał platformę DSP w firmie Hcore.
W 2021 roku Ringier Axel Springer Polska przy wzroście przychodów o 20,8 proc. do 663,3 mln zł zwiększył zysk netto z 23 do 33,5 mln zł. Najmocniej urosły wpływy firmy z reklam internetowych.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Skawiński dyrektorem departamentu advertising product & platforms w Ringier Axel Springer Polska