Łukasz Konik ambasadorem kampanii marki Bracia Koral
Kucharz Łukasz Konik został twarzą nowej kampanii marki lodów Bracia Koral. Motywem przewodnim akcji są poszukiwania smaków dzieciństwa.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/braciakoral-konik-655.png)
Koncept kreatywny akcji zakłada, że Polacy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i określone smaki kojarzą im się z tym czasem. Odpowiedzią na te poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez Łukasza Konika. W pierwszym materiale zaprezentowano przepis na śledzia z sorbetem cytrynowym.
Kampania promuje lody w słoikach „Smaki Dzieciństwa”, nowość w portfolio Braci Koral.
Kolejne filmy z przepisami będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na początku każdego tygodnia w kanałach social media i na stronie internetowej marki Bracia Koral.
Kampanię przygotowała agencja SMI Communication.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Łukasz Konik ambasadorem kampanii marki Bracia Koral