SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LTTM urósł o 9 proc., 0,5 mln zł na dywidendę

Agencja influencer marketingu LTTM, należąca do holdingu Mediacap, w ub.r. zwiększyła przychody o 8,9 proc. do 43,48 mln zł, a jej zysk netto sięgnął 2,49 mln zł.

Przychody krajowe LTTM zwiększyły się w ub.r. z 15,23 do 16,67 mln zł, a te z zagranicy - z 24,69 do 26,8 mln zł. Agencja wypracowała wszystkie na sprzedaży usług.

Od pozostałych spółek z holdingu Mediacap agencja zanotowała w ub.r. 857,5 tys. wpływów (z czego 804,8 tys. zł od LifeTube’a), wobec 1,12 mln zł w 2021 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Działalność operacyjna LTTM kosztowała w ub.r. 41,36 mln zł o 10,8 proc. więcej niż przed rokiem (37,31 mln zł). Stanowiące zdecydowaną większość wydatki na usługi obce wzrosły z 34,9 do 38,11 mln zł.

Z kolei nakłady na wynagrodzenia poszły w górę z 1,76 do 2,47 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - ze 180 do 275,2 tys. zł. Średnioroczne zatrudnienie stałe w agencji poszło w górę z 8,6 do 13,5 etatów.

1,5 mln zł dywidendy od LifeTube’a

Pozostałe przychody operacyjne LTTM skurczyły się z 578,8 do 122,6 tys. zł, za to koszty finansowe wzrosły ze 155,9 do 271,6 tys. zł, a wpływy finansowe w ub.r. sięgnęły 1,55 mln zł (wobec 127 tys. zł przed rokiem), z czego 1,5 mln zł do dywidenda od spółki LifeTube.

Zysk operacyjny LTTM zmalał z 2,51 do 1,66 mln zł, natomiast głównie dzięki dywidendzie od LifeTube’a zysk netto zwiększył się z 2,23 do 2,49 mln zł.

Na koniec ub.r. Mediacap miał 86,3 proc. udziałów LTTM, w marcu br. dokupił 2,9 proc. od żegnającego się z agencją Piotra Bombola. 9 proc. walorów ma Mirasol Foundation, 1 proc. - Maciej Bombol, a 0,8 proc. - Paweł Stano.

Udziałowcy postanowili, że z zeszłorocznego zysku 1,99 mln zł zasiliło kapitał zapasowy, a 500 tys. zł wypłacono 7 lipca jako dywidendę.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021