Łowicz zachęca do świętowania Dnia Babci
Łowicz (Grupa Maspex) przygotował specjalną kampanię reklamową z okazji zbliżającego się Dnia Babci. Działania pod hasłem "Dżem Babci" dla marki stworzyły Brasil, Trzask i Starcom.

W ramach kampanii, w największych miastach w Polsce pojawiły się bilbordy i citylighty, którym towarzyszą aktywności digitalowe – hasło „Dżem Babci” przypomina o tym, że zbliża się 21 stycznia.
Dżem można także babciom sprezentować. W wybranych sieciach i sklepach do kupienia jest limitowana edycja truskawkowych dżemów Łowicz – to standardowy skład w okolicznościowej odsłonie, z dedykowaną etykietą.
Kampania Łowicz "Dżem Babci"
Agencja reklamowa odpowiedzialna za działania outdoorowe: Brasil
Agencja reklamowa odpowiedzialna za działania digitalowe: Trzask!
Dom mediowy: Starcom
Dołącz do dyskusji: Łowicz zachęca do świętowania Dnia Babci