Lionelo ma nowe logo i zmienioną identyfikację wizualną
Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej. Zmiany są częścią większej strategii i planów rozwoju firmy na najbliższe lata. Marka rusza też z nową komunikacją.
Decyzję o rebrandingu podjęto w 2020 roku, co zaowocowało nie tylko modyfikacją logotypu i opracowaniem nowej identyfikacji graficznej, ale także wdrożeniem nowej strony internetowej.
– Rebranding Lionelo stanowi zwieńczenie podejmowanych przez nas działań związanych z podnoszeniem jakości produktów, dzięki czemu marka weszła w kolejny etap rozwoju. Zdecydowaliśmy się na modyfikację dotychczasowego wizerunku i zaprezentowanie nowego oblicza, które lepiej odpowiada na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Baranowski, CEO Brandline Group.
Dotychczas wizerunek marki był reprezentowany przez rysunkowego lwa z czerwoną grzywą. Jego wizerunek zminimalizowano. Za projekt nowego logo odpowiada Brandline Group.
Nowy claim- Made by parents
Integralną częścią logotypu i kolejną zmianą jest claim, który akcentuje rolę rodziców w procesie powstawania Lionelo.
Wraz z nowym hasłem, idea Made by parents została przetransferowana na inne pola i nośniki komunikacji. W oparciu o nią powstał najnowszy spot wizerunkowy marki Lionelo.
– Od teraz w komunikacji z klientem to właśnie na ową „codzienność” będziemy kłaść największy nacisk. Życie z maluchem jest wyzwaniem i my, jako rodzice, zdajemy sobie z tego sprawę najlepiej. To wymagająca, ale satysfakcjonująca droga, która jest źródłem wielu pozytywnych emocji, co chcemy podkreślić poprzez nasz manifest – dodaje Maciej Sitek, head of marketing Brandline Group. Dodaje, że film jest głównym nośnikiem idei “Made by parents” i swoistym katalizatorem angażujących działań w digitalu i mediach własnych.
Wraz z jego premierą pojawiła się też nowa strona www, odświeżone zostały działania na Facebooku i Instagramie, a na kanale Youtube znajdą się modyfikacje samego manifestu. Lionelo planuje również współpracę z influencerami oraz inne niestandardowe działania.
Kampania będzie trwała do końca 2021 roku. Swoim zasięgiem obejmie głównie internet. Wsparcie zapewnią bannery, komunikacja w social mediach oraz prasa.
Za przygotowanie big idea i strategię kampanii, koncepcję manifestu i nadzór kreatywny oraz KV i materiały digitalowe odpowiedzialna jest agencja Pomarańcza, za produkcję spotu i przygotowanie sesji zdjęciowej zespół marki Lionelo, za reżyserię Łukasz Korczak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się butik mediowy Milco.
Dołącz do dyskusji: Lionelo ma nowe logo i zmienioną identyfikację wizualną