LG po 9 latach zmienia logo
LG Electronics wprowadza nową identyfikację wizualną i zmienia logo - po raz pierwszy od 9 lat. Firma chce dotrzeć do nowych klientów - m.in. do pokolenia Z.
W nowych wytycznych dotyczących komunikacji marki firmy, udostępnionych pracownikom na całym świecie, firma LG nakreśliła nowy kierunek, w jakim "marka ma być kochana przez klientów" z różnych krajów i pokoleń, w tym pokolenie Z, i ostatecznie stać się marką kultową. Wytyczne dotyczące komunikacji marki odzwierciedlają podstawowe wartości firmy LG, takie jak „Bezkompromisowa obsługa klienta”, „Innowacja skoncentrowana na człowieku” oraz „Ciepło, które napędza uśmiech”.
Slogan marki "Life's Good" ma podkreślać, że firma umożliwia swoim klientom cieszenie się życiem wysokiej jakości i "rozkoszowanie się cennymi chwilami" za pośrednictwem produktów, usług i komunikacji LG.
Zmiany w kierunku rozwoju marki LG obejmują też nową identyfikację wizualną LG. Firma chce dzięki nim zwiększyć interakcję z większą liczbą klientów. Nowa identyfikacja wizualna ma dodawać witalności i nadawać nowy charakter istniejącemu wizerunkowi marki.
Nowe logo
Stare logo
Logo LG się rusza
W przestrzeni cyfrowej logo LG ma ożyć, angażując klientów nowym poziomem wyrazistości. Symbol marki, złożony z liter „L” i „G”, może wykonywać osiem unikalnych ruchów, w tym kiwanie głową, obracanie się i mruganie.
Dzięki nowym możliwościom symbol marki może witać klientów przyjaznym uśmiechem lub poruszać się wraz z muzyką w tle na platformach cyfrowych na wiele dowcipnych sposobów.
Oprócz charakterystycznego dla LG koloru czerwonego, we wszystkich punktach kontaktu z klientami firma będzie używać bardziej energetycznego koloru LG Active Red. Wprowadzono również różne elementy gradientu w kolorze LG Active Red, białym i czarnym, oferując różnorodność, ponieważ można je zastosować zgodnie z unikalną cechą każdego produktu lub usługi.
Nowy krój pisma dla sloganu marki Life's Good
Firma zaprojektowała również nowy krój pisma dla sloganu marki Life's Good, który będzie szerzej wykorzystywany jako atut marki w opakowaniach produktów. Sprytnie zintegrowane z krojem pisma są kształty inspirowane różnymi produktami LG.
Nowa strategia marki LG nie tylko wzmacnia unikalną tożsamość firmy, ale sygnalizuje jej gotowość i zdolność do ewolucji z pokolenia na pokolenie, a także zaangażowanie w innowacyjne doświadczenia klientów na całym świecie. Firma planuje wykorzystać swój jedyny w swoim rodzaju atut marki we wszystkich punktach kontaktu z klientami na całym świecie przez cały rok.
- Silna i spójna strategia marki pozwala lepiej komunikować nasze wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność oraz serdeczność. Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie - powiedział William Cho, dyrektor generalny LG Electronics.
Dołącz do dyskusji: LG po 9 latach zmienia logo