Lavazza z loterią, motywem przewodnim tenisowy turniej Roland-Garros
Włoska marka kawy Lavazza wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
W ogólnopolskiej loterii marka Lavazza nawiązuje do turnieju Roland-Garros, którego jest sponsorem i oferuje uczestnikom aktywacji wycieczkę do stolicy Francji.
Trzech zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi spędzi cztery dni w Paryżu. Nagrodami drugiego i trzeciego stopnia są zestawy gadżetów Roland-Garros oraz zestawy kaw i kubków Lavazza & Roland-Garros.
Zasady loterii Lavazza
Aby wziąć udział w losowaniu, uczestnicy muszą zakupić dwie różne kawy Lavazza i zarejestrować paragon na stronie zaserwujparyz.pl. Mogą to zrobić do 5 czerwca 2022 roku. Dodatkowym wyróżnikiem aktywacji jest niestandardowy mechanizm, który wykorzystuje natywne funkcje telefonu i dodatkowo uatrakcyjnia cały proces wyłonienia zwycięzcy. Aby dowiedzieć się, czy wygrałeś, potrząśnij telefonem. Spowoduje to rozsypanie się ziaren na boki i ujawnienie informacji o wygranej lub jej braku.
Agencja NAV odpowiada za koncepcję, mechanizm, dobór nagród (w tym zaplanowanie wyjazdów do Paryża). Agencja odpowiada również za kompleksową obsługę prawną i finansową loterii, development strony oraz kreację POSM.
Dołącz do dyskusji: Lavazza z loterią, motywem przewodnim tenisowy turniej Roland-Garros