Lahm, Pirlo i Błaszczykowski będą reklamować Drutex przez kolejny rok (wideo)
Producent stolarki okiennej Drutex przedłużył na kolejny rok dotychczasową współpracę reklamową z piłkarzami Philippem Lahmem, Andrea Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim. Obecnie będą oni reklamować firmę nie tylko na polskim rynku, lecz także na niemieckim i włoskim.
Lahm i Pirlo zostali ambasadorami marki Drutex wiosną ub.r., a w połowie roku dołączył do nich Błaszczykowski (więcej na ten temat).
Koncepcja komunikacji z ich udziałem opracowana na ten rok zakłada zarówno reklamy ATL-owe (pod hasłem „Drutex - wybór mistrzów”), jak też działania eventowe.
Tegoroczne aktywności zaczęły się wiosną. Skierowane są zarówno do klientów indywidualnych (remontujących lub budujących swoje domy), jak też do profesjonalistów z branży budowlanej.
Durex zapowiada, że w porównaniu z ub.r. znacząco zwiększa obecność reklamową w poszczególnych okresach kampanii we wszystkich kanałach komunikacji. Centralnym punktem kampanii jest spot emitowany w telewizji i w internecie. Działania uzupełniające obejmują wszystkie pozostałe kanały komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Lahm, Pirlo i Błaszczykowski będą reklamować Drutex przez kolejny rok (wideo)