“Kuchenne rewolucje” zyskały widzów
Drugi sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało na antenie TVN średnio 2,54 mln widzów, czyli więcej niż pierwszą serię. W czasie emisji show stacja przegrała tylko z Jedynką i zarobiła z reklam 14,7 mln zł. Kolejny sezon programu TVN pokaże wiosną 2011 r.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w soboty o 18.00, dało stacji 22,10 proc. udziału w grupie 4+ i 28,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Nadawana wiosną br. pierwsza edycja reality-show miała natomiast średnio 2,31 mln widzów, przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,60 proc. i 25,84 proc.
W czasie emisji programu telewizja TVN była wiceliderem rynku, przegrała tylko z TVP 1, która w tym paśmie emitowała gł. popularny teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 26,11 proc. udziału w grupie 4+. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”, “Alfabet uczuć z M jak miłość”; 11,77 proc.) oraz Polsat (“Światowe Rekordy Guinnessa”, “Wydarzenia”; 11,09 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 to TVN zajął pierwsze miejsce.
W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Kuchennych rewolucji” stacja nadawała powtórki “Brzyduli”. Oglądało je mniej widzów – bo średnio 2,48 mln osób, a ich udział w rynku wynosił 20,94 proc. w 4+ i 24,58 proc. w 16-49.
Z danych telemetrycznych wynika, że show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.
Przychody reklamowe z drugiej serii programu wyniosły 14,7 mln zł Na pierwszej edycji, która liczyła osiem odcinków, TVN zarobiła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment. Kolejny sezon programu ma się pojawić na antenie TVN wiosną przyszłego roku.
Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
04-09-2010 | 1 712 249 | 18,65% | 21,66% |
11-09-2010 | 1 613 978 | 18,80% | 23,73% |
18-09-2010 | 2 245 258 | 23,33% | 30,23% |
25-09-2010 | 2 139 167 | 22,77% | 31,69% |
02-10-2010 | 2 657 147 | 25,04% | 33,76% |
16-10-2010 | 2 653 345 | 23,32% | 30,08% |
23-10-2010 | 2 351 266 | 20,86% | 26,30% |
30-10-2010 | 2 418 278 | 21,21% | 26,77% |
06-11-2010 | 3 007 814 | 22,23% | 27,81% |
13-11-2010 | 2 748 789 | 21,26% | 26,97% |
20-11-2010 | 3 143 423 | 24,22% | 32,21% |
27-11-2010 | 2 974 986 | 22,92% | 29,27% |
04-12-2010 | 2 937 787 | 21,65% | 25,93% |
11-12-2010 | 2 996 708 | 21,92% | 27,47% |
Średnia | 2 541 812 | 22,10% | 28,18% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 3 011 952 | 26,11% | 20,70% |
Kuchenne rewolucje | 2 541 812 | 22,10% | 28,18% |
TVP 2 | 1 356 989 | 11,77% | 8,22% |
Polsat | 1 279 487 | 11,09% | 12,45% |
Profil widowni reality-show
Kuchenne rewolucje | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 35,55% | 74 |
Kobiety | 64,45% | 124 | |
Wiek | 4-9 | 2,63% | 44 |
10-15 | 4,51% | 64 | |
16 - 19 | 3,11% | 54 | |
20 - 24 | 4,50% | 55 | |
25 - 29 | 10,12% | 114 | |
30 - 34 | 10,56% | 129 | |
35 - 39 | 9,08% | 128 | |
40 - 44 | 6,28% | 97 | |
45 - 49 | 7,69% | 108 | |
50 - 54 | 10,37% | 126 | |
55 - 59 | 9,30% | 123 | |
60+ | 21,84% | 112 | |
Wlk. miasta | Wieś | 26,75% | 69 |
< 50 tys. | 26,12% | 108 | |
50-100 tys. | 11,79% | 138 | |
100-200 tys. | 9,57% | 120 | |
> 200 tys. | 25,77% | 126 | |
Zawód | Top management | 9,01% | 116 |
Pracownicy średniego szczebla | 19,81% | 137 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,27% | 100 | |
Emeryci | 29,40% | 118 | |
Inni | 21,51% | 66 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,12% | 103 |
Średnie | 33,07% | 112 | |
Wyższe | 12,67% | 111 | |
Inne | 7,14% | 55 |
Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” zyskały widzów