SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuchenne rewolucje” zyskały widzów

Drugi sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało na antenie TVN średnio 2,54 mln widzów, czyli więcej niż pierwszą serię. W czasie emisji show stacja przegrała tylko z Jedynką i zarobiła z reklam 14,7 mln zł. Kolejny sezon programu TVN pokaże wiosną 2011 r.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w soboty o 18.00, dało stacji 22,10 proc. udziału w grupie 4+ i 28,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49.  Nadawana wiosną br. pierwsza edycja reality-show miała natomiast średnio 2,31 mln widzów, przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,60 proc. i 25,84 proc.

W czasie emisji programu telewizja TVN była wiceliderem rynku, przegrała tylko z TVP 1, która w tym paśmie emitowała gł. popularny teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 26,11 proc. udziału w grupie 4+. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”, “Alfabet uczuć z M jak miłość”; 11,77 proc.) oraz Polsat (“Światowe Rekordy Guinnessa”, “Wydarzenia”; 11,09 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 to TVN zajął pierwsze miejsce.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Kuchennych rewolucji” stacja nadawała powtórki “Brzyduli”. Oglądało je mniej widzów – bo średnio 2,48 mln osób, a ich udział w rynku wynosił 20,94 proc. w 4+ i 24,58 proc. w 16-49.

Z danych telemetrycznych wynika, że show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.

Przychody reklamowe z drugiej serii programu wyniosły 14,7 mln zł  Na pierwszej edycji, która liczyła osiem odcinków, TVN zarobiła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment. Kolejny sezon programu ma się pojawić na antenie TVN wiosną przyszłego roku.


Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-09-2010 1 712 249 18,65% 21,66%
11-09-2010 1 613 978 18,80% 23,73%
18-09-2010 2 245 258 23,33% 30,23%
25-09-2010 2 139 167 22,77% 31,69%
02-10-2010 2 657 147 25,04% 33,76%
16-10-2010 2 653 345 23,32% 30,08%
23-10-2010 2 351 266 20,86% 26,30%
30-10-2010 2 418 278 21,21% 26,77%
06-11-2010 3 007 814 22,23% 27,81%
13-11-2010 2 748 789 21,26% 26,97%
20-11-2010 3 143 423 24,22% 32,21%
27-11-2010 2 974 986 22,92% 29,27%
04-12-2010 2 937 787 21,65% 25,93%
11-12-2010 2 996 708 21,92% 27,47%
Średnia 2 541 812 22,10% 28,18%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 011 952 26,11% 20,70%
Kuchenne rewolucje 2 541 812 22,10% 28,18%
TVP 2 1 356 989 11,77% 8,22%
Polsat 1 279 487 11,09% 12,45%


Profil widowni reality-show

 Kuchenne rewolucje ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,55% 74
Kobiety 64,45% 124
Wiek  4-9 2,63% 44
 10-15 4,51% 64
16 - 19 3,11% 54
20 - 24 4,50% 55
25 - 29 10,12% 114
30 - 34 10,56% 129
35 - 39 9,08% 128
40 - 44 6,28% 97
45 - 49 7,69% 108
50 - 54 10,37% 126
55 - 59 9,30% 123
60+ 21,84% 112
Wlk. miasta Wieś 26,75% 69
< 50 tys. 26,12% 108
50-100 tys. 11,79% 138
100-200 tys. 9,57% 120
> 200 tys. 25,77% 126
Zawód Top management 9,01% 116
Pracownicy średniego szczebla 19,81% 137
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,27% 100
Emeryci 29,40% 118
Inni 21,51% 66
Wykształcenie Podstawowe 47,12% 103
Średnie 33,07% 112
Wyższe 12,67% 111
Inne 7,14% 55



 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” zyskały widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Jeden z niewielu mądrych programów TVN-u.
0 0
odpowiedź
User
pORK
"Serial" ciekawy - bardziej komedia niż "reality-show". Zdecydowanie wolę pierwowzór z Gordonem Ramsay'em, tam nie ma nachalnych reklam (prymatu). Pewnie bez torebek nie było by sukcesu, bo jest się z czego pośmiać ;)
0 0
odpowiedź
User
ala
Niesamowicie WSPANIAŁY PROGRAM.....CZEKAM NA 3 EDYCJĘ.BRAWO TVN.
0 0
odpowiedź