Kto najlepiej zarabia w reklamie - Top 10
John Wren, dyrektor wykonawczy Omnicom Group, jest najlepiej zarabiającym człowiekiem w branży reklamowej.
W 2010 roku zarobki Wrena sięgnęły 10,7 miliona dolarów i były wyższe o 37 proc. w porównaniu z rokiem 2009 (7,8 mln USD). Wyprzedził on Michaela Rotha, dyrektora wykonawczego Interpublic Group (10,2 mln USD - wzrost o 62 proc.) oraz Randy Weisenbergera, dyrektora finansowego Omnicom (8,2 mln USD - wzrost o 46 proc.)
Pierwszą dziesiątkę rankingu przygotowanego przez serwis Adweek uzupełniają kolejno: Martin Sorell (CEO WPP Group), Andrew Robertson (CEO BBDO), Tom Caroll (CEO TBWA), Nick Brien (CEO McCann Worldgroup), Frank Morgenthaler (CFO IPG), Paul Richardson (CFO WPP) i Philippe Krakowsky (EVP Interpublic Group).
Dołącz do dyskusji: Kto najlepiej zarabia w reklamie - Top 10