Piwo Książęce IPA reklamowane pod hasłem „Ty wybierasz” (wideo)
Kompania Piwowarska dwa miesiące po wprowadzeniu na rynek piwa Książęce IPA rozpoczyna jego telewizyjną kampanię reklamową. Hasło „Ty wybierasz” ma nawiązywać do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Za kampanię odpowiadają agencje Ogilvy&Mather, OTO Film, Televisor, Lubię to i Zenith.
Będący głównym elementem kampanii 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie.
Reklama ma też przekonywać, że Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających - wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli.
Książęce IPA to już piąty stały wariant w kolekcji specjalności Książęcego. Jest dostępny w sklepach detalicznych w butelce półlitrowej oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.
Kampania oprócz telewizji obejmuje działania w internecie oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży.
Za kreacją reklamy stoi agencja Ogilvy&Mather, za produkcję odpowiada OTO Film, a postprodukcję - Televisor. Agencja Lubię To jest odpowiedzialna za działania w internecie, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Piwo Książęce IPA reklamowane pod hasłem „Ty wybierasz” (wideo)