Krzysztof Dębowski zainwestował w Hotchili
Specjalizująca się w tworzeniu interaktywnych gier i aplikacji agencja Hotchili pozyskała strategicznego inwestora.
Zgodnie z podpisaną właśnie umową 33,3% udziałów w spółce objął Krzysztof Dębowski, jeden z twórców firmy Sare.
„Zaangażowanie w Hotchili to dla mnie wyjątkowa inwestycja. Rynek mediów społecznościowych rośnie bardzo dynamicznie, a agencja ma szansę stać się jednym z jego liderów” - powiedział Krzysztof Dębowski. „Wrażenie robi nie tylko doświadczenie oraz realizowane przez Hotchili projekty, ale także know-how agencji, która czerpie swoje inspiracje ze światowych trendów i rozwiązań, często niedostępnych jeszcze na polskim rynku” - dodał.
W ciągu ostatniego roku firma przygotowała ponad 80 gier i aplikacji dla takich marek jak Adidas, Castrol, Garnier czy Danone. W realizowanych dla swoich klientów projektach coraz częściej łączy social media z innymi działaniami marketingowymi, dlatego silnie poszerza swoje kompetencje związane z projektowaniem serwisów, planowaniem kampanii internetowych oraz tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. Pozyskanie inwestora pomoże znacznie przyspieszyć ten proces.
Należący do Dębowskiego fundusz jest zaangażowany w notowaną na New Connect firmę Sare. W ciągu roku planuje kolejne dwie lub trzy inwestycje w innowacyjne spółki działające w obszarze Internetu, e-commerce oraz mobile marketingu.
„O wyborze oferty Krzysztofa Dębowskiego zdecydowały w takim samym stopniu warunki finansowe, jak i jego doświadczenie związane z rozwijaniem firm z obszaru marketingu internetowego” - powiedział Tomasz Glinka, współtwórca Hotchili. „Jesteśmy pewni, że jego wsparcie jeszcze bardziej przyspieszy nasz rozwój” - dodał Glinka.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Dębowski zainwestował w Hotchili