Konrad Chojnacki zajmie się w Value Media e-commerce, a Łukasz Dębiec - SEM
Konrad Chojnacki zaczął pracę w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) jako e-commerce manager, natomiast Łukasz Dębiec objął w firmie funkcję senior SEM specialist.
Na nowo utworzonym stanowisku e-commerce managera Konrad Chojnacki będzie w Value Media odpowiadał za rozwój i tworzenie systemów ecommerce dla klientów. Wcześniej zarządzał pracą zespołów tworzących m.in. strony castorama.pl i fasardi.com, zajmował się komunikacją Przewozów Regionalnych w social media oraz kierował projekty w internecie (m.in. w social media i mobile’u) m.in. dla firm Virgin Mobile, UPC, Bank Pocztowy, Nestle i Centrum Zdrowia Dziecka. Z branżą internetu i IT jest związany od 16 lat.
Łukasz Dębiec będzie w Value Media odpowiadał za obsługę działań wizerunkowych dla marki L’Oreal. Przez ostatnie cztery lata pracował w Cube Group, pełniąc kolejno funkcje junior account managera, SEM account managera i SEM creative leadera. Realizował projekty dla takich firm jak RWE, PGNiG, Credit Agricole i Polpharma. W branży SEM pracuje od sześciu lat.
Dołącz do dyskusji: Konrad Chojnacki zajmie się w Value Media e-commerce, a Łukasz Dębiec - SEM