Komisja Etyki Reklamy z 30 arbitrami do oceniania kampanii
30 przedstawicieli środowiska mediów i marketingu będzie przez kolejną kadencję jako arbitrzy Komisji Etyki Reklamy oceniać zgodność przekazów reklamowych z Kodeksem Etyki Reklamy. Nowa kadencja Komisji potrwa dwa lata.
Wśród arbitrów Komisji Etyki Reklamy znajduje się po dziesięcioro przedstawicieli firm reklamowych, mediów i reklamodawców. W zdecydowanej większości są to osoby poprzednio zasiadające już w Komisji. Nominacje na kolejną kadencję odebrały od Jacka Barankiewicz, prezesa Rady Reklamy.
Obecnie zaczęła się piąta kadencja Komisji Etyki Reklamy, powołanej w 2006 roku przy Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.
W ub.r. Komisja w odpowiedzi na 4,4 tys. skarg przeprowadziła postępowanie w 211 sprawach i wydała 181 uchwał (więcej na ten temat). Ogółem od 2006 roku skarg było ok. 14 tys., a postępowań - ponad 1,2 tys.
Arbitrzy Komisji Etyki Reklamy na lata 2015-2016:
Agencje reklamowe:
1. Magdalena Czaja
2. Olgierd Cygan
3. Andrzej Garapich
4. Marcin Godlewski
5. Igor Kaleński
6. Marta Macke
7. Zofia Sanejko
8. Jarosław Sobolewski
9. Wojciech Tomczak
10.Teresa Wierzbowska
Media:
1. Małgorzata Augustyniak
2. Mikołaj Janicki
3. Krystyna Jarosz
4. Rafał Karski
5. Wojciech Kowalczyk
6. Krzysztof Mydłowski
7. Bohdan Pawłowicz
8. Wojciech Piwocki
9. Witold Trzciński
10. Marcin Wiśniewski
Reklamodawcy:
1. Olesia Frączek
2. Patrycja Giurko
3. Marcin Kozłowski
4. Barbara Król
5. Joanna Łodygowska
6. Małgorzata Ołdak
7. Beata Ptaszyńska-Jedynak
8. Małgorzata Rokita
9. Magdalena Toczyska
10. Paweł Wiśniewski
Arbiter referent: Joanna Kluczewska-Strojny
Dołącz do dyskusji: Komisja Etyki Reklamy z 30 arbitrami do oceniania kampanii