„Znajdź swój kawałek podłogi” w reklamach sklepów Komfort (wideo)
Sieć sklepów Komfort prowadzi kampanię telewizyjną, w której zachęca klientów do stworzenia wymarzonej aranżacji własnego domu. Uzupełnieniem działań jest szeroka obecność w internecie oraz promocje w punktach sprzedaży.
Obecny spot nawiązuje stylistycznie do poprzednich kreacji wizualnych. Pokazano w nim parę podejmującą decyzję zakupową - wybór odpowiedniej podłogi. - Postawiliśmy na swoiste połączenie czerni i bieli - dosłownie i w przenośni. On - szukający klasycznych, ciemnych rozwiązań, ona - stawiająca na jasne, eleganckie tony - razem tworzą prawdziwie harmonijne połączenie. W ten sposób chcieliśmy podkreślić różnorodność gustów naszych klientów, a także niełatwą sztukę łączenia potrzeb, którą znacznie łatwiej wypracować, gdy możemy wybierać z szerokiego wachlarza produktów - wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu w Sklepach Komfort.
Całość przekazu wzmacnia i podkreśla wykorzystanie coveru popularnego utworu „Mój jest ten kawałek podłogi”, który w nieco przewrotny sposób nawiązuje do sytuacji przedstawionej w spocie.
Koncepcja kreatywna oraz produkcja spotu to efekt współpracy Komfortu z agencją kreatywną Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia, natomiast uzupełnieniem kampanii będą szerokie działania w internecie, które wspiera agencja They.pl.
W kampanii realizowanej w marcu br. Komfort promował się, w oparciu o schemat „zakupowego” konfliktu płci.
Dołącz do dyskusji: „Znajdź swój kawałek podłogi” w reklamach sklepów Komfort (wideo)