SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komfort ma swój serial. Gwiazdami Herbuś i Bukowiecki

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych występują Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki.

9 grudnia na kanale YouTube marki Komfort odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku. W rolach głównych wystąpią znana aktorka i tancerka Edyta Herbuś oraz jej partner, producent telewizyjny Piotr Bukowiecki.

Jak czytamy w opisie producenta, serial “to lekka opowieść o parze, która postanawia zmierzyć się z wyzwaniem kompleksowej rearanżacji domu”. Wspierani przez architekta wnętrz, terapeutę, majstra budowy oraz przede wszystkim doradców i ekspertów sklepów Komfort, bohaterowie pokazują codzienne zmagania związane z remontem.

Nowa strategia - zbliżyć się do klientów

Serial „Na Komfortowej” to element nowej strategii marki, której celem jest wyjście poza tradycyjne ramy promocji produktów z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie. Dzięki lekkiej, komediowej formie Komfort zbliża się do swoich klientów, oferując im rozrywkę, ale także świeże pomysły do urządzenia ich własnych czterech kątów.

- Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje – mówi Magdalena Stępień, chief marketing officer w Sklepy Komfort

Produkcja oraz koncepcja serialu to efekt współpracy marki Komfort, pełniącej funkcję partnera strategicznego, oraz StudioCity, które było odpowiedzialne za scenariusz i reżyserię. 

Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon.

Kolejne odcinki serialu “Na Komfortowej” będą publikowane co tydzień w poniedziałki. 

 

Dołącz do dyskusji: Komfort ma swój serial. Gwiazdami Herbuś i Bukowiecki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl