Klub Brand Design SAR to teraz Polski Klub Brandingu SAR
Klub Brand Design SAR zmienił nazwę na Polski Klub Brandingu SAR. Decyzja podyktowana jest chęcią otwarcia się na agencje o szerszym spektrum działań.

Decyzję o rebrandingu podjął zarząd klubu.
- Zmiana nazwy Klubu była naturalną konsekwencją podjętych wcześniej decyzji. W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako Klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie nowa strategia Klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach - powiedział Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.
Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 roku, zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku.
Klub jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: Klub Brand Design SAR to teraz Polski Klub Brandingu SAR