Klapki Kubota z nowym hasłem „Podstawa komfortu"
Marka klapek Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”, przygotowaną przez Tigers i SCPROJECTS.
Kubota po raz kolejny nawiązuje w swojej komunikacji do szeroko rozumianego komfortu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.
– Od początku istnienia marki Kubota budujemy komunikację opartą na przekonaniu, że klapki Kubota są synonimem dystansu, poczucia humoru i luzu. Teraz do tej listy dołączył również komfort, a do popularnego hasła „Kubota to nie klapki, to styl życia” dodajemy: to również podstawa komfortu – mówi Paweł Dąbrowski, marketing & e-commerce director Kubota.
Kubota przekonuje - dobre, komfortowe samopoczucie jest dla każdego
W nowej kampanii Kubota żongluje skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i spędzaniem czasu w dokładnie taki sposób, jaki lubimy najbardziej.
– Tej jesieni zachęcamy, by wkroczyć do swojej strefy komfortu w klapkach Kubota. Wiemy, że towarzyszymy naszym klientom w najróżniejszych (często zabawnych, szalonych) okolicznościach. Najczęściej jednak klapki Kubota znajdują się na stopach podczas odpoczynku i wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba relaksu, znalezienia chwili dla siebie – po powrocie z męczącej podróży, po długim dniu, podczas spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Dlatego w nowej kampanii chcemy powiedzieć: Kubota to nie tylko klapki, ale symbol wygody i dobrego samopoczucia, który nastraja pozytywnie i zmienia nawet najbardziej ponury dzień w bardziej komfortowy – podsumowuje Alina Sztoch, szefowa Kubota.
W ramach prowadzonych aktywności marka Kubota stworzyła cykl spotów wideo, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.
Za realizację spotów video odpowiadają agencje Tigers oraz SCPROJECTS.
Dołącz do dyskusji: Klapki Kubota z nowym hasłem „Podstawa komfortu"