Paweł Dąbrowski dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty
Do zespołu marki klapek i odzieży Kubota dołączył Paweł Dąbrowski, nowy marketing i e-commerce director.
Dąbrowski będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji. Wcześniej rolę dyrektorki marketingu pełniła CEO marki, Alina Sztoch. Paweł Dąbrowski przejmuje od niej część działań plus dodatkowo zajmie się e-commerce.
- Doświadczenie Pawła robi niesamowite wrażenie - w Arabii Saudyjskiej w ciągu 5 lat od zera zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerował niemal 300 mln USD rocznie. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu jest kamieniem milowym dla rozwoju Spółki i bezpośrednio przełoży się na jeszcze bardziej dynamiczny wzrost przychodów w pionie e-Commerce – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota.
Ostatnio w Nahdi Medical Co.
Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach director of omnichannel oraz head of omnichannel odpowiadał za budowę i rozwój sprzedaży wielokanałowej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W przeszłości współpracował również z firmami z branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-commerce dla marek tego globalnego producenta na kilkudziesięciu rynkach. Wcześniej Paweł Dąbrowski był związany z markami takimi jak Accenture, Atlantic oraz Acus S.J.
Dołącz do dyskusji: Paweł Dąbrowski dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty