Kubota świętuje Pride Month kampanią “Tęczniej z dumy”
Polska marka klapek Kubota wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji.
Kubota, która w centrum swoich działań marketingowych stawia komfort, w nowej, tęczowej kampanii pyta: “co to dokładnie znaczy komunikować się komfortowo?”. Z okazji Pride Month Kubota zwraca uwagę na potrzebę budowania niewykluczającej, empatycznej komunikacji.
Kubota na Miesiąc Dumy
W ramach działań wewnętrznych Kubota stworzyła dokument “Język inkluzywny w Kubocie. Krótki przewodnik, jak komunikować się komfortowo”, który został poświęcony nie tylko komunikacji z osobami LGBTQ+, ale także językowym zasadom, o jakich warto pamiętać, mówiąc i pisząc m.in. o osobach starszych, z niepełnosprawnościami oraz przedstawicielach innych narodowości.
Zobacz: Klapki Kubota z nowym hasłem „Podstawa komfortu"
– Od dłuższego czasu, w Kubocie pochylamy się nad zagadnieniem inkluzywności, które zresztą zostało wpisane w kulturę organizacyjną firmy. Tym razem idziemy o krok dalej, stopniowo wdrażając założenia języka inkluzywnego i zastanawiając się, co możemy zrobić, by komunikować się precyzyjniej, bardziej empatycznie, z jeszcze większą wrażliwością i uważnością na potrzeby odbiorców naszych treści. Chcemy w ten sposób udowodnić, że nie tylko świat wokół staje się bardziej tęczowy – tęcznieje (z dumy) również język – komentuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota.
Dołącz do dyskusji: Kubota świętuje Pride Month kampanią “Tęczniej z dumy”