SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kikkoman klientem grupy dentsu

Spółki należące do grupy dentsu Polska - Isobar oraz iProspect - pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman, producenta m.in. sosu sojowego. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron internetowych, kreację, strategię oraz media buying.

Z początkiem marca 2020 roku w ramach wygranego przetargu spółki Isobar oraz iProspect (dentsu Polska) pozyskały do długoterminowej obsługi producenta sosu sojowego - Kikkoman.

W ramach zawiązanej współpracy Isobar Polska odpowie za tworzenie, utrzymanie i dalszy rozwój stron www w 15 krajach na rynku europejskim, kreację, obsługę mediów społecznościowych, strategię oraz ogólny rozwój marki, jej rozbudowę i zintegrowaną komunikację. iProspect natomiast zajmie się kompleksowym zakupem mediów dla klienta.

- Prezentacja, którą zobaczyliśmy pod koniec stycznia, zawierała wiele nowych pomysłów, dzięki którym łatwo mogliśmy wyobrazić sobie, jak możemy ulepszyć nasze działania marketingowe. Również w podejściu do komunikacji odczuliśmy pasję. Doszliśmy do wniosku, że razem możemy ulepszyć nasze działania marketingowe w kolejnych krokach - mówi Tomoki Kawai, manager business management, Kikkoman.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracę.

Dołącz do dyskusji: Kikkoman klientem grupy dentsu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl