Kikkoman klientem grupy dentsu
Spółki należące do grupy dentsu Polska - Isobar oraz iProspect - pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman, producenta m.in. sosu sojowego. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron internetowych, kreację, strategię oraz media buying.
Z początkiem marca 2020 roku w ramach wygranego przetargu spółki Isobar oraz iProspect (dentsu Polska) pozyskały do długoterminowej obsługi producenta sosu sojowego - Kikkoman.
W ramach zawiązanej współpracy Isobar Polska odpowie za tworzenie, utrzymanie i dalszy rozwój stron www w 15 krajach na rynku europejskim, kreację, obsługę mediów społecznościowych, strategię oraz ogólny rozwój marki, jej rozbudowę i zintegrowaną komunikację. iProspect natomiast zajmie się kompleksowym zakupem mediów dla klienta.
- Prezentacja, którą zobaczyliśmy pod koniec stycznia, zawierała wiele nowych pomysłów, dzięki którym łatwo mogliśmy wyobrazić sobie, jak możemy ulepszyć nasze działania marketingowe. Również w podejściu do komunikacji odczuliśmy pasję. Doszliśmy do wniosku, że razem możemy ulepszyć nasze działania marketingowe w kolejnych krokach - mówi Tomoki Kawai, manager business management, Kikkoman.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracę.
Dołącz do dyskusji: Kikkoman klientem grupy dentsu