Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany
Katarzyna Beberok-Sitko objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu Fabryki Porcelany.
Beberok-Sitko odpowiada za długookresową strategię marki, komunikację marketingową i PR, oraz tworzenie synergii pomiędzy efektywnymi działaniami marketingowymi, a współpracą z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Katarzyna Beberok-Sitko od 20 lat związana była z Polska Press Śląsk, wydawcą m.in. serwisów internetowych naszemiasto.pl, dziennikzachodni.pl, gratka.pl oraz „Dziennika Zachodniego” i magazynu „Strefa Biznesu”, gdzie była zastępcą dyrektora ds. marketingu.
Fabryka Porcelany to zespół budynków stworzony w Katowicach pod koniec XIX wieku przez koncern Giesche, gdzie do końca XX wieku produkowano porcelanę, a obecnie ją zdobi się i wypala. Od 2012 r. kompleks podlega rewitalizacji i zmienia funkcje z przemysłowej na biurowe, handlowe i rozrywkowe. W 2017 r. Fabryka Porcelany została wpisana na Szlak Zabytków Techniki. Zarządcą Fabryki Porcelany jest Fundacja Giesche.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany