Będzie kampania o oszczędzaniu energii przez gospodarstwa domowe
Ministerstwo Klimatu i Środowiska szykuje kampanię dotyczącą oszczędności energii w gospodarstwach domowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oferty w nim złożyło 10 firm.
Ministerstwo Klimatu i Środowisku prowadzi przetarg na przygotowanie i realizację spotów telewizyjnych o oszczędności energii w gospodarstwach domowych. Budżet na ten cel wynosi 240 tys. zł. Kampania, w której zostaną wykorzystane zostanie zrealizowana jeszcze w tym roku.
Oferty w przetargu złożyły: Horyzont N10 (z ceną 123 tys. zł), Zły Projekt (147,6 tys. zł), Panato PR (209,1 tys. zł), DL Promotion (111,9 tys. zł), agencja reklamowa dsk (157,4 tys. zł), Bringmore Advertising (184,5 tys. zł), VCV System (157,8 tys. zł), Highkey (183,3 tys. zł), PCFE ( 199,9 tys. zł) oraz Film Fiction (177 tys. zł).
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (waga: 50), termin realizacji (30) i wstępna propozycja realizacji spotu (20).
Dołącz do dyskusji: Będzie kampania o oszczędzaniu energii przez gospodarstwa domowe