Ruszyła kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” (wideo)
Colian rozpoczął letnie działania reklamowe dla marki wafelków Grześki. Kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” promuje wafle bez polewy. Działania przygotowano we współpracy z Pure Play, Initiative i Kolterman Media Communications.
Od 1 czerwca ruszył pierwszy etap kampanii Grześków - w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Reklam prezentuje wafelek w wakacyjnej odsłonie, odchudzony o polewę czekoladową.
Dopełnieniem będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.
Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications. Marketer nie podaje, czyjego autorstwa jest kreacja spotu.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” (wideo)