Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie
Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) jest odpowiedzialna zacałość działań reklamowych związanych z kampanią promocyjną ipla -interaktywnej platformy rozrywkowej, która łączy funkcje plejera zkomunikatorem, należącej do spółki Redefine.
- Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmyobszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniuświadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z niązwiązanych, w tym bogatej oferty programowej i interaktywności.Wielu internautów nie zdawało sobie sprawy, że z tego rozwiązaniamożna korzystać całkowicie bezpłatnie, legalnie i bezpiecznie. Takampania ma to zmienić i zachęcić do sięgnięcia po nowe możliwości- mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR, w firmieRedefine.
W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: "dozobaczenia w ipla!", wykorzystano formaty, które pozwalają nainterakcję z użytkownikiem. - Internauta już z poziomu kreacji mamożliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformęipla - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencjiHypermedia. Do tych form należą m. in. video Cube, czydoubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streamingvideo - dodaje.
Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanieuwzględniono takie portale jak Onet.pl, Nasza-Klasa.pl,Pudelek.pl.,Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet (pakiet zasięgowy),ARBOmedia.
Działania reklamowe w internecie potrwają do połowy stycznia2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie