„Latem dowozimy też w plener" w reklamach Jush od agencji PZL
Rusza nowa, letnia kampanii aplikacji Jush działającej w ramach Grupy Żabka. Za jej kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.
W okresie letnio-wakacyjnym aplikacja Jush chce wyjść ze swoją ofertą do aktualnych i potencjalnych klientów, którzy w wiosennych i letnich miesiącach coraz więcej czasu spędzają poza domem, na świeżym powietrzu. Oferta dostaw została dostosowana do tego trybu spędzania czasu.
Jush rusza właśnie z kampanią pod hasłem „Latem dowozimy też w plener", w której podkreśla, że dostarcza zakupy w dowolne miejsce, nie tylko do domów czy mieszkań.
W kampanii wykorzystano kreacje bazujące na ilustracjach. Część ilustracyjną połączono z częścią fotograficzną.
Kampania potrwa do końca sierpnia. Pierwszym efektem współpracy PZL i Jush był spot radiowy promujący aplikację Jush, który emitowany był kwietniu tego roku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Żylińska-Rękas, Tytus Klepacz. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio Sparta Film.
Dołącz do dyskusji: „Latem dowozimy też w plener" w reklamach Jush od agencji PZL