Jogurt Danone reklamowany jako „taki naturalny, a taki łagodny” (wideo)
W telewizji zaczęła się kampania reklamowa jogurtu naturalnego Danone. Akcję , pod hasłem „Taki naturalny, a taki łagodny”, przygotowały firmy Young & Rubicam, Raymond, VML Poland i MediaCom Warszawa.
Reklama jogurtu naturalnego Danone pokazuje rodzinną dyskusję o karmieniu nim misia. Celem spotu jest budowanie łagodnego wizerunku produktu zaprezentowanie jego zmodyfikowanego opakowania oraz poinformowanie o jego nowej wersji: do picia.
W podobny sposób reklamowane były ostatnio inne jogurty Danone: Ale Owoc i Aksamitny (zobacz szczegóły).
Nowy spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych. Kreacją reklamy zajęła się agencja Young & Rubicam, reżyserią - Michał Gazda, a realizacją - dom produkcyjny Raymond. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Jogurt Danone reklamowany jako „taki naturalny, a taki łagodny” (wideo)