Joanna Parczyńska dyrektorką ds. marketingu Cinema City Poland
W sierpniu Joanna Parczyńska objęła stanowisko dyrektor ds. marketingu w Cinema City Poland.

Joanna Parczyńska w latach 2020-2021 kierowała lubelskim oddziałem Polska Press Grupy, odeszła po przejęciu wydawcy przez państwowy Orlen. W ostatnich latach zajmowała się rozwojem własnego wydawnictwa StoryQueen. W Cinema City Poland będzie odpowiedzialna za działania marketingowe sieci, zwiększanie świadomości marki wśród klientów i promocję usługi Unlimited.
Joanna Parczyńska większość zawodowej kariery przepracowała w Agorze. Z koncernem była związana najpierw w latach 1995-2010 (m.in. dział sprzedaży "Gazety Wyborczej"), potem w 2016 została szefową działu wideo "GW", którym kierowała też po zmianie jego nazwy na dział wideo, multimediów i festiwali. W roku 2019 została zwolniona.
Parczyńska w 2011 roku została szefową pionu prasy bezpłatnej (wprowadziła na rynek ogólnopolski bezpłatny dziennik „Metro”). Później rok była country managerem Gemius Polska. Następnie do 2016 roku pracowała w Polska Press Grupa m.in. nad m.in. rebrandingiem gazety „Nasze Miasto” oraz integracją serwisów Naszemiasto.pl.
Cinema City Poland prowadzi w Polsce 35 kin w 21 miastach.
Dołącz do dyskusji: Joanna Parczyńska dyrektorką ds. marketingu Cinema City Poland