Emily Ratajkowski reklamuje markę grupy CCC
W nowej kampanii marki butów i torebek Jenny Fairy (należącej do grupy CCC) występuje modelka Emily Ratajkowski.
Kampania z udziałem Emily Ratajkowski reklamuje wiosenno-letnią kolekcję Jenny Fairy. Reklamy są utrzymane z stylistyce Paryża z lat 60., modelka występuje w sukienkach o kroju A, tweedowych żakietach i podkolanówkach.
Ratajkowski prezentuje wybrane buty (baleriny, loafersy, buty sportowe) i torebki (m.in. niewielkie hobo bagi, modele w stylu retro) marki Jenny Fairy. Reklamy podkreślają, że kolekcja jest dostępna w salonach stacjonarnych sklepie internetowym i aplikacji mobilnej CCC.
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Kampanię przygotował duet fotografów i filmowców modowych The Morelli Brothers.
Dołącz do dyskusji: Emily Ratajkowski reklamuje markę grupy CCC