Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem reklamowany z testerami
Tikkurila Polska przez cały okres wiosenny będzie wspierać kampanią Jedynkę Impregnat do Drewna z Woskiem. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media (należy do Havas Media Group).
Rozpoczęta kampania związana jest z wprowadzeniem do sprzedaży testerów koloru Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. na antenie RMF FM i Radia Zet.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media, który pracuje dla Tikkurila Polska od początku br. - po wygranym przetargu, w którym pokonał OMD poprzednio obsługujący producenta Jedynki.
Rozpoczęta właśnie kampania planowana jest na cały okres wiosenny.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem reklamowany z testerami