AMC planuje uruchomienie nowego pakietu z reklamami
AMC ogłosiło plany uruchomienia tańszej, wspieranej reklamami wersji swojej usługi streamingowej AMC+.
AMC podąża śladami takich platform jak Disney+ i Netflix, wprowadzając tańszy pakiet usług. Szczegóły cen nie zostały jeszcze ujawnione.
„To wielki moment dla AMC Networks i naszych partnerów reklamowych, ponieważ nie tylko tworzy w pełni reklamowy ekosystem dystrybucji, ale także pozwala reklamodawcom kupować nasze programy, gatunki i franczyzy w znacznie bardziej wszechstronny sposób” powiedział Kim Kelleher, dyrektor handlowy AMC Networks. „Dzięki naszym nowym treściom, które są dostępne w AMC+, partnerzy mogą wyjść poza pojedyncze programy, a nawet seriale i zdecydować się na posiadanie całych gatunków i franczyz oraz kierowanie wiadomości do docelowych odbiorców bez względu na wszystko, co oglądają lub gdzie. Nigdy wcześniej nie byliśmy w stanie zaoferować tak szerokiego, a jednocześnie wysoce ukierunkowanego zasięgu w tak skuteczny i kompleksowy sposób”.
Ukierunkowane usługi przesyłania strumieniowego Shudder, IFC Films Unlimited i Sundance Now, które są dostępne za pośrednictwem pakietu AMC+ (w przeciwieństwie do kupowania ich osobno), również zostaną uwzględnione w pakiecie z reklamami.
Nie jest jasne, kiedy znane będą szczegóły cenowe oferty.
Dołącz do dyskusji: AMC planuje uruchomienie nowego pakietu z reklamami