IPG Mediabrands otwiera globalną agencję Mediabrands Society
Grupa reklamowa IPG Mediabrands uruchamia globalną agencję specjalizującą się w social media i content marketingu - Mediabrands Society.

W pierwszej kolejności oddziały Mediabrands Society zostaną otwarte w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, na Filipinach, w Meksyku i Malezji. Mediabrands Society będzie oferować usługi z zakresu strategii, kreacji, influencer marketingu, produkcji, dystrybucji, analityki itp.
W Wielkiej Brytanii nową komórką pokieruje Craig Lister, managing director w IPG Mediabrands EMEA - do czasu powołania osoby na to stanowisko.
Mediabrands Society już pracuje dla klientów IPG Mediabrands m.in. dla The Economist, Canon, Malaysia Airlines. W Wielkiej Brytanii biuro agencji znajduje się w Londynie, zatrudnia 32 osoby.
Mediabrands Society będzie uruchamiać swoje oddziały w innych krajach regionu EMEA. Firma nie podaje jednak gdzie i kiedy dokładnie.
Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands otwiera globalną agencję Mediabrands Society