Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako „nową definicję luksusu” (wideo)
W regionie Azji i Pacyfiku trwa wizerunkowa kampania reklamowa samochodu Lexus RX pod hasłem „A new definition of Luxury”. Akcję we współpracy z Saatchi & Saatchi Singapore przygotował polski oddział Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi.
Kampania wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu Lexus RX, pokazując jego design jako wpisujący się we współczesne trendy w projektowaniu. W akcji biorą udział znana w Azji projektantka mody Kwankao, szef kuchni molekularnej Dan Bark oraz projektant wnętrz Camiel Weijenberg.
Działania obejmują klipy wideo, materiały na stronie internetowej lexusasia.com/thenewrx oraz aktywności w mediach społecznościowych.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za kreację kampanii odpowiadały wspólnie Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi oraz Saatchi & Saatchi Singapore. Agencje pracowały razem od jesieni 2015 roku, realizują już też wspólnie kolejne projekty.
Przy akcji pracują też lokalne firmy mediowe: agencja mediowa Performics i agencja hostingowa Convertium.
Dołącz do dyskusji: Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako „nową definicję luksusu” (wideo)