Intel wybrał OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na globalną obsługę medialnąkoncernu Intel.
OMD - należący do Omnicom Group - w pokonanym polu zostawiłStarcom oraz dotychczasowy dom mediowy Intela Universal McCann -informuje serwis Adweek. Budżet jakim będzie dysponować OMD tookoło 300 milionów dolarów.
Oprócz trzech wspomnianych domów mediowych w początkowej fazieprzetargu walczyły także Mediaedge:cia oraz ZenithOptimedia.Postępowaniem przetargowym nowego budżetu największego producentaprocesorów komputerowych na świecie zajmowała się agencja ArkAdvisors.
Niedawno OMD została uznana agencją roku w zestawieniu GunnReport for Media. Znalazła się ona na czele rankingupodsumowującego osiągnięcia w środowisku mediowym całego świataczwarty rok z rzędu.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Intel wybrał OMD