ING pyta w nowej reklamie "Co daje nam wolność?"
ING w nowej kampanii reklamowej, promującej konto oszczędnościowe, skłania do refleksji nad tym co daje nam wolność? Akcję przygotowały Brain, Gong, Mullen Lowe Media Hub.

Najnowsza kampania ING promuje konto oszczędnościowe. Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 4% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. „Bonus na start” przeznaczony jest dla klientów, którzy jeszcze z ING nie oszczędzają, bank przygotował ofertę promocyjną z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla kwot poniżej 200 000 zł.

„OKO Bonus” to oferta dla klientów, którzy już z ING oszczędzają, bank przygotował nową edycję oferty promocyjnej „OKO Bonus”, z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla nowych środków do 200 000 zł.
- Więcej możliwości oznacza większą łatwość i elastyczność w odnalezieniu się w dzisiejszych czasach i związaną z tym wolność wyboru. I to właśnie wolność jest motywem przewodnim naszej najnowszej kampanii oszczędności - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania „Co daje nam wolność” obejmuje telewizję, Internet (digital i Social Media).
Kreację przygotowały Brain i Gong. Media zaplanował Mullen Lowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: ING pyta w nowej reklamie "Co daje nam wolność?"