„In Style” pomoże wybrać gabinet kosmetyczny i spa
Do całego nakładu kwietniowego wydania miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska) dołączony zostanie dodatek „Top Secret Uroda 2010”.
Będzie to przewodnik po gabinetach dermatologicznych, kosmetycznych, salonach fryzjerskich i spa w całej Polsce. Opisane zostaną w nim wybrane przez redakcję 142 miejsca uznane za ekspertów w dziewięciu kategoriach: brwi, ciało, dermatolodzy, makijaż, medi spa, paznokcie, spa, twarz i włosy.
Dodatkowi towarzyszyć będzie druga edycji akcji Dobry Adres In Style. Oprócz rekomendacji na łamach dodatku, miejsca wyróżnione przez redakcję otrzymują prawo posługiwania się znakiem Dobry Adres In Style, będącym gwarantem najwyższego poziomu usług.
Marcowe wydanie magazynu „In Style” dostępne będzie w sprzedaży od 17 marca br. Dodatek dołączony zostanie do dużego formatu pisma (nakład 110 tys. egz., dotychczasowa cena 4,90 zł), natomiast mutacja w małym formacie (nakład 60 tys. egz., cena 3,90 zł) sprzedawana będzie bez dodatku.
Sprzedaż numeru wspierać będzie kampania reklamowa w radiu (Radio Zet, Radio Pin) oraz w internecie (Wp.pl, ofeminin.pl). Kampanię przygotował i media zaplanował dział marketingu Burdy.
Średnia sprzedaż ogółem „In Style'a” w ub.r. wyniosła 85 642 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „In Style” pomoże wybrać gabinet kosmetyczny i spa