Ilona Borucka: z Interactive Solutions do Brand Support
Ilona Borucka objęła funkcję senior account managera w agencji reklamowej Brand Support. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Interactive Solutions, Ogilvy, Leo Burnett i Publicis.
W Brand Support Borucka dołączyła do działu obsługi klienta. Będzie odpowiadać za działania dla firm Energa Wedel i Valeant oraz za bieżącą obsługę przetargów.
Przez ostatni rok pracowała w agencji Interactive Solutions, gdzie jako international account manager zajmowała się kompleksową obsługą Procter & Gamble przy tworzeniu kampanii internetowych dla marek Old Spice, Oral-B, Olay i Aussie.
Wcześnie pełniła funkcję m.in. account managera w agencji Gruppa66 Ogilvy, new business development managera w Studio DN Design Group oraz account executive w Leo Burnett i Publicis. Realizowała projekty m.in. dla marek Avon, Link4, BP, Nestle, Max Factor czy Always.
Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Ilona Borucka: z Interactive Solutions do Brand Support