„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)
Pod hasłem „I kto tu jest sprytnym kotem?” Nestle Polska rozpoczęło kampanię reklamową marki karmy dla kotów Felix (Purina). Za jej realizację odpowiadają McCann Warsaw i MEC.

W kampanii promowany jest najnowszy produkt, Felix Senations Crunchy - jest to połączenie mokrej karmy z suchą, chrupiącą posypką.
30 sekundowy spot reklamowy promujący nowość jest emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN i Polsat. W celu wzmocnienia kampanii spot będzie również dostępny na platformie internetowej YouTube. Zaplanowane są także samplingi w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
Za adaptację spotu reklamowego na polski rynek odpowiada agencja McCann Warsaw. Z kolei za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)