Streetcom ponownie dla Nestlé
Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg Nestlé na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest.

Głównym celem realizowanych wspólnie z agencją Streetcom działań jest zapoznanie konsumentów z portfolio wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan Dog, a także zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki w segmencie karm suchych super premium dla psów. Efektem kampanii o charakterze edukacyjnym w zakresie żywienia dorosłych psów małych i miniaturowych – ma być wzrost rekomendacji Purina ProPlan Dog wśród posiadaczy zdrowych psów (ww., bez poważnych zdrowotnych dolegliwości).
Streetcom odpowiada za przygotowanie kampanii, strategię działań, dobór i selekcję nano oraz mikro influencerów, a także kreację i produkcję materiałów.
Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca października br. To kolejna realizacja Streetcom dla Nestlé.
Dołącz do dyskusji: Streetcom ponownie dla Nestlé