Hyundai Kia ogłasza przetarg na globalny budżet medialny
Spółka Hyundai Kia Automotive Group uruchomiła globalny przeglądswoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów.
Warty w sumie około 1 miliarda dolarów budżet w większości jestobecnie obsługiwany przez domy mediowe OMD International,ZenithOptimedia i Initiative.
Przegląd obejmuje ogół działalności w zakresie planowania izakupu mediów w ponad 170 krajach świata, na których działa obecniespółka. Ostateczne rozstrzygnięcia mają zapaść do styczniaprzyszłego roku.
Podążając śladem innych firm motoryzacyjnych (np.Renault-Nissan), grupa będzie najprawdopodobniej chciałaskonsolidować swoje budżety medialne, tak aby marki Hyundai i Kiabyły na danym rynku obsługiwane przez jedną agencję.
źródło: domain-b.com
Dołącz do dyskusji: Hyundai Kia ogłasza przetarg na globalny budżet medialny