Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL
Agencja interaktywna Hypermedia uruchomiła zespół kreatywny,dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacjimarketingowej.
- Naszym celem jest budowa strategii komunikacji, której osiąbędzie internet, medium integrujące w przyszłości wszystkie kanałykomunikacji - mówi Agata Kusińska, co-managing director wHypermedia, która będzie zarządzać nowym zespołem. - Poszerzaniezakresu kompetencji o ATL rozumiemy więc w naszym przypadku jakorozbudowę kompetencji w kierunku: konsultingu w zakresie strategiikomunikacji dla marek, budowy idei kreatywnych nośnych wewszystkich kanałach, nie tylko w internecie - dodaje.
W skład nowego teamu weszli Artur Marcinkowski i MarcinWojtulewicz związani dotychczas z agencjami ATL-owymi, którzyobjęli stanowiska creative direktor-ów.
Marcinkowski i Wojtulewicz pracowali w przeszłości jakoseniorski team kreatywny w UY&R. Marcinkowski był równieżwłaścicielem studia produkcyjnego Dynamo i agencji reklamowejZero7, zaś Wojtulewicz współpracuje nadal z agencją Red8Communications Group.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL