SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

Agencja interaktywna Hypermedia uruchomiła zespół kreatywny,dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacjimarketingowej.

- Naszym celem jest budowa strategii komunikacji, której osiąbędzie internet, medium integrujące w przyszłości wszystkie kanałykomunikacji - mówi Agata Kusińska, co-managing director wHypermedia, która będzie zarządzać nowym zespołem. - Poszerzaniezakresu kompetencji o ATL rozumiemy więc w naszym przypadku jakorozbudowę kompetencji w kierunku: konsultingu w zakresie strategiikomunikacji dla marek, budowy idei kreatywnych nośnych wewszystkich kanałach, nie tylko w internecie - dodaje.

W skład nowego teamu weszli Artur Marcinkowski i MarcinWojtulewicz związani dotychczas z agencjami ATL-owymi, którzyobjęli stanowiska creative direktor-ów.

Marcinkowski i Wojtulewicz pracowali w przeszłości jakoseniorski team kreatywny w UY&R. Marcinkowski był równieżwłaścicielem studia produkcyjnego Dynamo i agencji reklamowejZero7, zaś Wojtulewicz współpracuje nadal z agencją Red8Communications Group.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl