HyperCrew przejęła social mediową obsługę Zelmera
Agencja hyperCrew wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer i zajmie się jej komunikacją na Facebooku oraz w innych serwisach społecznościowych.

Przetarg został rozstrzygnięty w lutym, jego szczegółów firma nie podaje. Umowa obowiązywać będzie do końca br.
Jednym z pierwszych działań agencji hyperCREW było przygotowanie teaserów do kampanii marki Zelmer (były to m.in. artykuły w serwisie aszdziennik.pl) oraz zintegrowanie w jeden centralny fanpage działających dotychczas na Facebooku profili Zelmera (zaDOMowieni, EcoGotowanie i Gładki Przejazd).
W ten sposób w jednym miejscu wszystkie aktywności komunikacyjne marki zostały zebrane pod jednym, obowiązującym od początku marca hasłem Zelmera: „Chcieć to móc”.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: HyperCrew przejęła social mediową obsługę Zelmera