Zelmer walczy ze stereotypami w kampanii odkurzaczy
Firma Zelmer ruszyła z kampanią promującą jej odkurzacze pod hasłem „Skuteczny jak zawsze A oszczędny jak nigdy”. Za jej realizację odpowiadają agencje Unlimited i MSL Warsaw.
Kampania ma wyjaśnić, jak czytać etykietę energetyczną, by dobrać najlepszy dla swoich potrzeb odkurzacz i jednocześnie obalić mit, że to moc świadczy o skuteczności tego sprzętu. Wśród Polaków wciąż panuje bowiem błędne przeświadczenie, że skuteczny odkurzacz to ten, który ma dużą moc.
Główne hasło akcji „Skuteczny jak zawsze A oszczędny jak nigdy” ma podkreślać, że dzięki odkurzaczom energooszczędnym, czyli tym o mniejszej mocy, które zostały wprowadzone po 1 września 2014 roku, można nadal odkurzać tak samo skutecznie jak dotychczas, przy jednocześnie mniejszym zużyciu energii.
Oprócz kampanii reklamowej w mediach, obejmującej prasę ogólnopolską (tytuły poradnikowe, kobiece, opiniotwórcze) i regionalną, a także internet (m.in. strona czystainicjatywazelmer.pl, artykuły edukacyjne oraz wideoporadniki na czołowych portalach, reklamy w wyszukiwarkach, aktywności na portalach społecznościowych) prowadzone są także działania PR mające na celu m.in. obalenie stereotypów dotyczących odkurzania. Kampania wsparta jest również materiałami POS w punktach sprzedaży. Potrwa do końca br.
Za realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Unlimited zaś za działania PR - agencja MSL Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Zelmer walczy ze stereotypami w kampanii odkurzaczy