Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub.
Kampania ma podkreślać, że w sklepach Selgros Cash&Carry dostępny jest szeroki asortyment produktów żywnościowych wysokiej jakości. Bohaterem reklam jest szef działu mięsnego zabawnie dyscyplinujący innych menedżerów ze sklepu.
Jest to pierwsza akcja marketingowa Selgros Cash&Carry realizowana w telewizji (w kanałach głównych i wybranych stacjach tematycznych). Wystartowała z początkiem lutego.
Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi&Saatchi Poland, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub (do niedawna działający pod nazwą Lowe Media), który tym samym rozpoczął stałą obsługę firmy Transgourment Polska (należą do niej sieci Selgros Cash&Carry i Transgourmet). Zlecenie to pozyskał w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy domy mediowe.
Dołącz do dyskusji: Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Dobór reklamowanych produktów - "hitów" beznadziejny, zachowania rzekomych pracowników przeczą głoszonym hasłom o jakości i obsłudze. I nie mam tu na myśli Pana transportującego pomidory.
Jaka firma, taka reklama. Wniosek jasny - omijać te sklepy szerokim łukiem...