Selgros promuje świecącymi piłkami nową halę w Lublinie
Rozpoczął się konkurs promujący otwarcie nowej hali sieci Selgros Cash&Carry w Lublinie. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsi z najlepszych”.
Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie zdjęcie przy jednej z ogromnych piłek umieszczonych w różnych miejscach Lublina oraz przesłać je za pomocą aplikacji konkursowej na fanpage’u Selgros na Facebooku. Nagrodami są koszulki meczowe z autografami zawodniczek piłki ręcznej MKS Selgros Lublin.
Konkurs „Najlepsi z najlepszymi” wspierają reklamy zewnętrzne typu frontlightach oraz ogłoszenia w prasie lokalnej. Konkurs potrwa do 3 października. Po jego zakończeniu również na nośnikach zewnętrznych i w prasie rozpocznie się kampania informująca o rozpoczęciu przez Selgros Cash&Carry działalności w Lublinie.
Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Selgros Cash&Carry. Działania ambient i public relations przygotowała agencja KOMUcom-Instytut Kreatywności.
Dołącz do dyskusji: Selgros promuje świecącymi piłkami nową halę w Lublinie