Selgros Cash&Carry reklamuje ofertę świeżych owoców i warzyw (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowała agencję Life on Mars (Brand New Galaxy).

W kolejnej odsłonie kampanii, która ruszyła wiosną tego roku, komunikowana jest oferta świeżych warzyw i owoców, które można kupić w Selgrosie. Ponownie wykorzystywane są znane z poprzednich odsłon kampanii postaci profesjonalistów, czyli pełniących funkcję doradców i opiekunów klientów pracowników sklepu.
Kampania trwa w telewizji, serwisach VOD, gazetkach i kanałach digital Selgros.
Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Life on Mars (Brand New Galaxy), a za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią kampanii zajął się Bartek Prokopowicz.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Selgros Cash&Carry reklamuje ofertę świeżych owoców i warzyw (wideo)